آفتاب دکور
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

نکاتی فوق العاده راجع به موفقیت در کسب و کارهای حوزه دکوراسیون

موفقیت در کسب و کارهای حوزه دکوراسیون

موفقیت در کسب و کارهای حوزه دکوراسیون داخلی، مستلزم داشتن یک برنامه ی اصولی و کاربردی برای جذب مشتریان وفادار است. این  روزها بازار کار دکوراسیون داخلی بسیار داغ شده است و برای پیشرفت در این حوزه و پیشی گرفتن از رقبا باید یک برنامه ی بازاریابی مکتوب تهیه و مطابق آن تبلیغات را شروع کنید. ضمن این که در نظر داشته باشید که نیاز و سلیقه ی مشتری چیست و در راستای آن ها به تبلیغ و تولید بپردازید. به این ترتیب کسب و کار شما کم کم رونق گرفته و مشتریان بیشتری را جذب خواهید کرد. دقت داشته باشید که با معرفی درست برند، محصولات و خدمات خود می توانید نظر سرمایه گذاران نیز جلب کنید و به این ترتیب می توانید شرکت خود را به نحوی مطلوب و شایسته گسترش و توسعه دهید.

    در ادامه به بررسی موارد زیر می پردازیم:

  1. راهکارهای پیشرفت در حوزه دکوراسیون داخلی کدامند؟
  2. راهکارهای موفقیت در کسب و کارهای حوزه دکوراسیون
  3. تکنیک های بازاریابی در حوزه دکوراسیون داخلی
  4. نمونه ی کارآفرین معمار موفق
  5. نکات پایانی افزایش بهره وری کسب و کارهای حوزه دکوراسیون

با ما همراه باشید.

راهکارهای پیشرفت در حوزه دکوراسیون داخلی کدامند؟

    دکوراسیون در لغت به معنی چیدمان و مرتب کردن وسایل است. یکی از انواع استراتژی بازاریابی دکوراسیون داخلی، بازاریابی تلفنی است. در بازاریابی تلفنی فروش و خدمات دکوراسیون داخلی، شما باید اهمیت ایجاد دکوراسیون داخلی مناسب و خوب را به مشتری القا کنید. سپس مشتری را مجاب به دریافت خدمات از شرکت خود کنید. خصوصا در منازل مسکونی امروزی که اکثرا آپارتمان هایی با متراژ کم هستند؛ می توان با ایجاد دکوراسیون داخلی مناسب، از فضای موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کرد و فضای منزل را دلبازتر نشان داد. استفاده از رنگ های شاد و هماهنگی آن ها نیز بسیار مهم می باشد.

  دکتر شکری ساز کارآفرین نمونه ایرانی در سال های اخیر معتقد است که موفقیت در کسب و کارهای حوزه دکوراسیون، با جذب مشتری از اقشار مختلف جامعه امکان پذیر است. چرا که دکوراسیون و طراحی داخلی ساختمان ها دیگر فقط مختص منازل مسکونی نمی باشد و فروشگاه ها، هتل ها، دفاتر داری، بانک ها و سایر مراکز تفریحی، اداری و تجاری نیز نیازمند این گونه خدمات می باشند. بدین ترتیب آن ها نیز با ایجاد فضایی جذاب و دلنشین می توانند مشتری را جذب کرده و حس خوبی را برای ارباب رجوع القا کنند. لذا با داشتن برنامه ای هدفمند برای بازاریابی می توانید به سود خوبی در این کسب و کار نوین برسید.

راهکارهای پیشرفت در حوزه دکوراسیون

راهکارهای موفقیت در کسب و کارهای حوزه دکوراسیون

    از جمله راهکارهای پیشرفت در حوزه دکوراسیون داخلی، شناسایی بازار هدف و برندینگ است. البته تکنیک های دیگری نیز در این راستا هستند که در ادامه متذکر خواهیم شد. در خصوص تکنیک اول یعنی شناسایی بازار هدف باید به عرضتان برسانیم که شما باید متناسب با نیازهای مخاطب خود به تولید بپردازید. یعنی در ابتدا باید نیازها و سلیقه های مشتری و مخاطب خود را بشناسید. سپس در همان راستا به تولید و ارائه ی خدمات بپردازید. ضمن این که بازاریابی، تبلیغات موثر و تولید محتوایی مناسب می تواند در روند موفقیت شما بسیار موثر باشد.

    برندینگ و تصویرسازی از کسب و کار یکی دیگر از تکنیک ها و استراتژی های موثر در جذب مشتری است. در واقع شما با برندسازی محصولات و خدمات خود باید نوع خدمات و شیوه ی ارائه ی آن ها را به مشتری یادآوری کنید. به این ترتیب شما به یک کارآفرین برتر و نمونه مبدل خواهید شد که می توانید برای طولانی مدت به کار خود ادامه دهید.

تکنیک های بازاریابی در حوزه دکوراسیون داخلی

    یکی از رازهای موفقیت در کسب و کارهای حوزه دکوراسیون، ارائه ی قیمت مناسب است. قیمت یکی از اولین فاکتورهایی است که مشتری ابتدا به آن توجه می کند؛ بنابراین با ارائه ی قیمت مناسب می توانید مشتریان بیشتری را جذب کنید. هم چنین اگر در کنار قیمت مناسب، کیفیت را نیز عرضه کنید؛ می توانید وفاداری مشتریان خود را نیز به دست آورید. هم چنین با داشتن مزایای رقابتی می توانید نسبت به سایر رقبای خود پیشی بگیرید. به طور مثال تفاوت ها و مزایای برند و شرکت شما نسبت به سایر رقبا باعث جذب مشتری بیشتری خواهد شد.

    یکی از راهکارهای پیشرفت در حوزه دکوراسیون، فعالیت در شبکه های اجتماعی و مجازی است. امروزه اکثر افراد در فضاهای مجازی فعالیت دارند و ساعات زیادی را در این شبکه ها می گذرانند. به همین سبب داشتن یک صفحه ی مختص به برند و شرکت خود، باعث می شود تا افراد با کسب و کار شما آشنا شوند و به این ترتیب مشتریان شما افزایش می یابند. هم چنین با انجام ایمیل مارکتینگ می توانید همواره خدمات خود را به اطلاع شهروندان برسانید.

نمونه ی کارآفرین معمار موفق

    یک معمار و طراح دکوراسیون داخلی، زمانی می تواند به یک کارآفرین معمار موفق تبدیل شود که یک وب سایت اختصاصی برای برند خود داشته باشند. چرا که اکثر مردم قبل از خرید ابتدا قیمت و طرح های اجناس و خدمات مورد نظر خود را در سایت های مختلف بررسی می کنند و سپس اقدام به خرید می کنند. شما نیز برای موفقیت در کسب و کارهای حوزه دکوراسیون می توانید از این ترفند بهره بگیرید و با ارائه ی خدمات با کیفیت با قیمت های مناسب، مشتریان بیشتری را جذب نمایید.

تکنیک های بازاریابی در حوزه دکوراسیون

    برای موفقیت در کسب و کارهای حوزه دکوراسیون، می توانید از نقاط ضعف رقبا عبرت بگیرید و سعی کنید شما در برند خود این نقاط ضعف را نداشته باشید. به این ترتیب می توانید از رقبا سبقت بگیرید. هم چنین با رعایت اصول مشتری مداری می توانید حس اعتماد و رضایت مشتری را جلب کنید. به این صورت که با در نظر گرفتن شرایط مشتری، او را در انتخاب بهترین مورد راهنمایی کنید.

نکات پایانی در خصوص افزایش بهره وری کسب و کارهای حوزه دکوراسیون

    همان طور که پیشتر بیان کردیم؛ بازاریابی تلفنی یکی از راهکارهای موفقیت در کسب و کار حوزه دکوراسیون داخلی است. برای رسیدن به نهایت بهره وری شما باید ساعات زیادی را روی صدا، بیان و گفتار خود کار کنید. هنگام صحبت کردن سعی کنید از کلماتی که بار و انرژی منفی دارند مثل نمی دانم، ممکن است و … استفاده نکنید و به جای آن ها از کلمات قدرتمندی مانند رایگان، حیرت انگیز، ویژه و … استفاده کنید. هم چنین سعی کنید در مکالمه ی تلفنی خود با مشتری به خدمات ویژه و منحصر به فرد شرکت خود اشاره کنید تا مشتری را به خرید ترغیب نمایید. ضمن این که شما علاوه بر این که باید بتوانید به خوبی صحبت کنید؛ در زمان خودش هم باید بتوانید به خوبی گوش دهید. با مهارت خوب گوش دادن؛ می توانید نیازهای مخاطب و مشتری خود را متوجه شده و اطلاعات مورد نیاز وی را به او انتقال دهید.

    در پایان گفتگوی خود، از جملات مثبتی مانند تشکر از مخاطب به خاطر توجهش و … استفاده کنید. رعایت همین نکات به ظاهر ساده در جذب مشتری به شدت موثر خواهند بود. در واقع شما می توانید با ایجاد حس خوب در مخاطب و برجسته کردن نقاط قوت محصول و خدمات خود، مشتری را به دریافت خدمات و خرید محصول از شرکت خود علاقه مند کنید.

مرجع: میثم شکری ساز را بشناسید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
0
دیدگاه‌های نوشته

*
*

18 + چهار =