آفتاب دکور
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سوالات متداول

لیست کاملی از سوالات متداول کاربران در ادامه آورده شده است:

۱- چطور می توانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش نمایم؟

با وارد کردن ایمیل (یا شماره ی همراه ) وارد حساب کاربری خود شوید. روی گزینه “پروفایل ” کلیک کرده و در صفحه‏” اطلاعات شخصی” روی “ویرایش اطلاعات شخصی ” کلیک کنید.

۲- برای خرید از فروشگاه آفتاب دکور حتما باید عضو این فروشگاه باشم؟

بله. قبل از خرید باید از طریق شماره موبایل یا ایمیل خود در سایت ثبت نام کنید.

۳- چطور می توانم کلمه عبور را بازیابی کنم؟

روی گزینه “بازیابی رمز عبور” کلیک نمایید. جهت ارسال و یادآوری کلمه ی عبور ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد کنید. پس از دریافت پیامک کوتاه و یا لینک بازیابی ارسال شده از طریق ایمیل می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.

۴- چطور می توانم سفارش خود را لغو کنم؟

شما می توانید با مراجعه به پروفایل کاربری خود سفارش ها یا مرسوله هایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو کنید. می توانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی سایت مراجعه نمایید.

۵- تحویل اکسپرس آفتاب دکور به چه معناست؟

آفتاب دکور در شهر تهران و برخی از شهرهای پرجمعیت ایران نظیر اصفهان یا مشهد اقدام به تحویل آنی سفارشات می کند. سفارشات شما در صورتیکه شرایط زیر را داشته باشند، پس از گذشت ۲۴ ساعت کاری تحویل داده خواهند شد: کالای خریداری شده در انبار آفتاب دکور موجود باشد. در غیر اینصورت زمان ارسال کالا از انبار فروشنده به انبار فروشگاه آفتاب دکور به زمان ارسال اضافه خواهد شد. “همچنین شما امکان پرداخت وجه سفارش با کارت های بانکی خود در دستگاه کارت خوان را خواهید داشت.”

۶- در صورت تاخیر در ارسال کالا چطور اطلاع رسانی می شود؟

در صورتی که تا تاریخ مدنظر و انتخابی شما برای ارسال، کالا آماده ارسال نگردد، صبح همان روز پیامک و ایمیلی برای شما جهت اطلاع رسانی تاخیر در ارسال سفارش، ارسال می شود.

این لیست در حال تکمیل شدن است … .

در صورت نبود سوالات خود در فرم فوق، می توانید با شماره تماس ۰۹۳۶۴۳۹۱۰۷۵ یا پست الکترونیک info@aftabdecor.com تماس حاصل فرمایید.